Pokud si nejste jistí výběrem správné velikosti, pomůže vám naše tabulka velikostí.
chybí vám ještě 1 500 Kč
Do dopravy zdarma
máte dopravu zdarma
chybí vám ještě 1 500 Kč
Do dopravy zdarma
Pro rychlejší orientaci při hledání toho pravého řešení jsme pro vás připravili odpovědi na vaše nejčastější dotazy. Pokud zde nenajdete to, co hledáte, neváhejte nás kontaktovat.
Pokud si nejste jistí výběrem správné velikosti, pomůže vám naše tabulka velikostí.
To nás mrzí. Může jít o chybu v uvedené emailové adrese u objednávky nebo o chybu v systému. Neváhejte se na nás obrátit na jakýkoli uvedený zákaznický kontakt a vše společně vyřešíme.
GoPay by vám měl automaticky poslat e-mail s informací, že platba v pořádku proběhla. V případě, že jste žádný e-mail neobdrželi, neváhejte se obrátit na jakýkoliv uvedený zákaznický kontakt a vše společně vyřešíme.
Ano, je to možné. Ozvěte se nám na jakýkoliv uvedený zákaznický kontakt a vše společně vyřešíme.
Zašlete nám fotografii poškozeného obalu a my vám obratem zašleme nový. Věříme, že to stihneme včas napravit.
Zboží se vždy snažíme expedovat do druhého dne od přijetí objednávky. Produkty by k vám tedy měly dorazit do 2-6 pracovních dní.
V rychlosti přepravy žádný rozdíl není. Všichni dopravci doručují zboží následující den od převzetí z našeho skladu.
Tištěnou fakturu k zásilce nepřikládáme. Najdete ji v posledním e-mailu, který jste od nás obdrželi. V případě, že e-mail nemůžete dohledat, obraťte se na náš zákaznický servis.
Ano, v období před Vánoci a na Valentýna nabízíme prodlouženou lhůtu pro vrácení až na 60 dní.
Zboží na odběrná místa dorazí do 2-6 pracovních dní. V moment, kdy bude možné si balíček vyzvednout, vás budeme informovat e-mailem.
Zboží si můžete nechat doručit jedním z námi využívaných dopravců. Nabízíme také možnost osobního odběru na několika odběrných místech v ČR i na Slovensku.
Nabízíme veškeré dostupné možnosti platby, na které jste zvyklí. Platit u nás můžete ihned online, klasickým bankovním převodem, či na dobírku.
Zkuste se na nás obrátit. Je možné, že najdeme rezervní kusy. Pokud už žádný nenajdeme, pokusíme se vám najít podobné alternativy nebo vám vrátíme peníze.
Ano, zboží je možné vrátit nebo vyměnit až do 30 dní od doručení. Zboží nesmí být prané, zkoušené, nošené ani s jinými znaky poškození.
Nic se neděje. Nový formulář na vrácení si můžete stáhnout ZDE.
Peníze vracíme do 14 dnů od přijetí zásilky.
Veškeré informace o reklamacích naleznete ZDE.
Faktura je součástí posledního e-mailu, který jste od nás obdrželi. Zde si ji můžete kdykoliv stáhnout. V případě, že e-mail nemůžete dohledat, obraťte se na nás.
Veškeré informace k vrácení, výměně či reklamaci naleznete ZDE.
Odběrná místa slouží pouze k prohlédnutí a odběru zboží. Adresu pro tyto účely naleznete ZDE.
Naše produkty se dají prohlédnout, vyzkoušet a zakoupit v každém odběrném místě. Podrobný seznam prodejních a odběrných míst naleznete ZDE.
Kamennou prodejnu aktuálně nemáme. Máme však několik odběrných míst, kam se na nás můžete přijít podívat, produkty vyzkoušet a případně zakoupit.
To bohužel možné není.
Všechny produkty vyrábíme z přírodních a prémiových materiálů. Podrobné složení konkrétního produktu najdete v jeho podrobném popisku. Více o naší udržitelné výrobě a použitých materiálech najdete také na stránce: Materiály a udržitelná výroba.