chybí vám ještě 1 500 Kč
Do dopravy zdarma
máte dopravu zdarma
chybí vám ještě 1 500 Kč
Do dopravy zdarma
Vaše spokojenost je naším cílem. Zde se dočtete, jak u nás probíhá reklamace, výměna nebo vrácení zboží.
Zboží nám můžete bez udání důvodu vrátit do 30 dnů od převzetí zásilky.
Po přijetí zboží vám obratem zašleme peníze zpět na váš bankovní účet.
Uhradíme vám cenu za kompletní objednávku vč. poštovného, které jste zaplatili v objednávce. Poštovné od vás zpětně k nám hradíme pouze v případě opodstatněné reklamace.
Zboží nesmí být poškozeno, nijak používáno (včetně zkoušení) a nesmí být vyprané.
Na zboží máte ze zákona reklamační lhůtu 24 měsíců.
Nároky na reklamaci se nevztahují na běžná opotřebení, která jsou s povahou výrobků spojená.
V případě uznané reklamace vám zboží obratem vyměníme za nové nebo vrátíme peníze.
Vrátíme vám cenu za kompletní objednávku vč. poštovného.
Jako omluvu za reklamaci obdržíte slevu 20 % na další nákup.
Pokud vám nesedí objednaná velikost, můžete nám produkt zaslat zpět a objednat si nový ve správné velikosti.
Fakticky neproběhne výměna, ale vrátíme vám peníze za původní objednávku a vy si tak můžete zboží objednat znovu.
Pokud budete měnit celou objednávku, vrátíme vám peníze za poštovné.
Pokud měníte jen část, pak vám vrátíme peníze pouze za vrácené produkty.
Částky vzájemně nezapočítáváme, vrátíme vám plnou cenu a vy si klasicky objednáte zboží znovu, vč. výběru dopravce a metody platby.
Tímto způsobem urychlíme proces "výměny" a nemůže se stát, že by se nové produkty v době mezi odesláním zpět a přijetím vyprodaly.
Ať už budete chtít zboží reklamovat nebo vrátit, vždy jej zašlete na adresu: FIDELI BERG, S.R.O., Part.Svobody 183, 263 01 DOBŘÍŠ.
Pro lepší kontrolu, prosíme, přiložte k formuláři také fakturu se zakoužkovanými produkty, které vracíte.
Zboží NELZE vyměnit ani vrátit na vámi zvoleném odběrném místě.
Zboží LZE vyměnit i vrátit POUZE na odběrném místě v Dobříši.
Pokud se jedná o reklamaci, vyřídíme ji do druhého dne od přijetí balíčku - reklamované zboží tak bude do 3 pracovních dnů od přijetí znovu u vás.
Pokud reklamované zboží již nebudou dostupné, ozveme se vám s výběrem alternativy.
Vrácení peněz probíhá do 14 pracovních dní od přijetí zboží zpět.